Sunday, May 20, 2012

Tea Time in Australia?

 The T2 Tea Houses

Tienda de té australiana
( © Kissesfromaustralia)



(T2 Tea)

For any busy day a cup of tea is the best companion and even more if you take it on a place like this!.
For me the T2 tea houses enter on my list of places I must visit.
Imagine entering at the tea house and smell all the parfums of every type of tea you can imagine! oh Heaven!...
So,  if you are a tea lover like me and one day you go to Australia, don't miss visiting this amazing place, I am sure you wont regreat it.

Para cualquier día pesado, una taza de té es la mejor compañía y qué mejor si se toma en un lugar como este. Para mí las casas de té "T2"  entran en mi lista de lugares que debo conocer. 
Imagínense entrar en estas casas y oler el asombroso aroma de todo tipos de té que se puedan imaginar. ¡Oh Cielos!...
Entonces, si son unos amantes del té como yo y algún día van a Australia, no falten en visitar este maravilloso lugar, estoy segura que no se arrepentirán. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...